2018年8月21日星期二

中環 "傾心" 罕有高質陀地(巴打賽後報告)


今日放工已經七點,夜幕低垂,我做銀行工,腰酸背痛,細佬谷住谷住。

  

唔好理,一於搵個𡃁妹放鬆下。近近地打去自己去開呢間,貪佢貨真價實,無隱藏收費,而且陀地主張,同聲同氣,唔洗捱食大陸貨。呢間舖一向多人喜歡去,所以避免失望,我必定預約。



    今期有個新女兼職,身材高佻,但就有前有後,人間極品。先做 massage, 拗下 pat pat  , 錫下 lin lin, 玩下奶。然後當然係夾香腸, BM  , 日式 Nuru  . 可能我今日慾火焚身,攪到佢出水,加上我係熟客,佢忍唔住問我要唔要上生物課,我當然配合啦,單手抱起佢,先來個後插,然後玩下坐蓮, 69等 .  女女可能打2 份工,夜晚返老蘭 pub 壓力大,將積壓已久嘅原始需要發洩係我呢個猛男身上。 最後一洩解鬱, 真係舒服到核爆。










       我出糧一定會再去 !!!
















沒有留言:

發佈留言

疫情影響足浴店生意

疫情影響足浴店生意, 許多足浴店經歷抗爭運動及影響極大的武漢肺炎後, 生意一落千丈,結業者眾。本網特派員走訪各區大小店舖, 知道好多師傅及老闆都十分注重消毒及清潔,期望客人會繼續支持, 令他們能渡過這艱難時間。