2018年11月22日星期四

荃灣川龍街一間齋揼場 ---- 雅軒水療


各為師兄,我想講下我嘅中伏經歷.

最近去荃灣工作,夜晚收工去左一間標榜有傳統踩油背嘅水療,叫雅軒水療。上到去,師傅年紀平均過四十,有大媽feel。

無所以,明知齋場,都期望佢揼骨推油手法比較其他邪邪地嘅正宗啦,畢竟我上去真係想享受下踩油背,因為好多地方已經無師傅做呢樣野。

點知唔試由事可,一試真係大檸樂,油落得太多,基本上好像炒乾牛河一樣,而且大媽又重磅,扶住天花兩條鐵通亂踩,腳又冼來冼去,踩到我條尾龍骨好痛之餘又不能消除疲勞。踩左超過25分鐘,大老傅叫我轉身幫我做前面,原來一樣有其他野,真係見到都唔開胃。我立即叫佢停,比錢走人, 鳩都縮晒。


埋單收我 5 舊,好 Q 貴,無下次。



網友 '足浴新鮮人阿明'   投稿

沒有留言:

發佈留言

疫情影響足浴店生意

疫情影響足浴店生意, 許多足浴店經歷抗爭運動及影響極大的武漢肺炎後, 生意一落千丈,結業者眾。本網特派員走訪各區大小店舖, 知道好多師傅及老闆都十分注重消毒及清潔,期望客人會繼續支持, 令他們能渡過這艱難時間。