2018年9月15日星期六

打風去旺角足豪匯 (香港打大風,我就悶到瘋,去放鬆下先。)

今晚三號風球,山竹颱風差不多打到香港,我剛係旺角收工,泊好車,食完快飯無野做,就

去沖涼按摩。上到去,其他教傅做緊野,得一個得閒,原本諗住等MiMi,不過睇落KITTY 又

幾風騷,一於比次機會佢服侍我。



唔好睇少 KITTY 姐,白滑美腿睇到流口水, 對波波一睇就知天然,應該有 34C。

 踩背推油好足鐘,之後又幫我按頭肩頸,隨著時間流逝,房間燈光亦開始昏暗,佢話自己怕

凍,想關冷氣,我話無問題。




說時遲那時快,佢已解甲歸田,來個人肉三文治

幫我取暖。之後當然有 BM,

幫我進入狀態添,最後一洩解千愁。
                                                                                       (另一師傅泳裝照)





沒有留言:

發佈留言

疫情影響足浴店生意

疫情影響足浴店生意, 許多足浴店經歷抗爭運動及影響極大的武漢肺炎後, 生意一落千丈,結業者眾。本網特派員走訪各區大小店舖, 知道好多師傅及老闆都十分注重消毒及清潔,期望客人會繼續支持, 令他們能渡過這艱難時間。