2018年9月7日星期五

零晨時分 內射 太子 CoCo

小記今晚夜收工,揸車落左太子同朋友火鍋,之後糖水,飲飽食醉後,發覺細佬谷住谷

住,唯有係附近揾個地方梳乎下。

上次去過間泰式,女女已經好好波,不過最多都只係做 Body massage,再深入就無得

玩。 我印象中記得有個自己做嘅女仔叫CoCo,人細波大,一於打電話問佢有無時間幫下

手,

佢剛做完另一個客,叫我3 個字後係荔枝角地鐵隔離間便利店等。見面我已經又㷫又硬,當然

快快同佢上樓先啦。入房推油按摩都幾正,但我真係慾火焚身,於是問開始試下佢底線,挖

開佢

對 BRA,嘴佢大燈。佢無抗拒,反而好 enjoy,而且

輕撫我個頭,有微微呻吟,我亦識做,大力吸啜敏感

報位。雙手向佢全身遊走,佢下面隔住

under 都開始濕。佢可能比我攪到身體都

軟左,加上我大隻靚仔,佢問我不如開大,我立即話

無問題,等我同你開心下。我自己早已

肉帛相見,佢

連最後防線,

喱士底褲都被我扯下,一

手按佢落床,先來男上女下,之後推

車,再企起身係佢後面玩。CoCo 真係唔野小,翻雲

覆雨就真,攪到佢大聲呻吟,我自己都出汗,最後雙

手抱佢纖腰,女上男下,甩左套佢話無所謂,變左內

射佢。




沒有留言:

發佈留言

疫情影響足浴店生意

疫情影響足浴店生意, 許多足浴店經歷抗爭運動及影響極大的武漢肺炎後, 生意一落千丈,結業者眾。本網特派員走訪各區大小店舖, 知道好多師傅及老闆都十分注重消毒及清潔,期望客人會繼續支持, 令他們能渡過這艱難時間。